Opruimcoach Den Haag

Leidt de chaos in jouw huis tot stress, frustratie en een neerwaartse spiraal? Wees gerust, je bent niet alleen. In mijn werk als professional organizer Den Haag begeleid ik dagelijks mensen die, om uitéénlopende redenen, uitdagingen ervaren op het gebied van opruimen, het huishouden en organiseren.

De ontstane negatieve spiraal is vaak een symptoom van het echte probleem of problemen, zoals:

  • Een drukke baan of een druk leven;
  • Belangrijke personen in je leven die jouw aandacht en zorg nodig hebben;
  • Problemen waar je in je leven en in de maatschappij tegen aanloopt;
  • Een anders werkend brein, bijvoorbeeld door AD(H)D, ASS of hoog sensitiviteit;
  • Bij lichamelijke klachten. Tijdens je ziekteperiode, maar ook tijdens herstel;
  • Bij depressie, burn-out of angststoornissen;
  • Bij verzamelwoede, verzameldrang of verzameldwang (hoarding);
  • Bij verminderde mobiliteit.

Jouw opruimcoach in Den Haag

Vandaag de dag leven we in een wegwerpmaatschappij. Dankzij de slimme marketing van bedrijven worden nieuwe spullen met het grootste gemak gekocht. Al deze nieuwe spullen moeten na aanschaf opgeborgen en onderhouden worden. Dat neemt weer veel beslissingen met zich mee.

Naast al deze spullen heb je daarnaast ook nog het huishouden en de administratie die de nodige tijd en energie vragen. Opruimen kan bovendien heel veel emoties losmaken. Denk hierbij aan angst, frustratie, boosheid, teleurstelling en verdriet.

Nu-Opgeruimd Wonen biedt hulp bij het verminderen van stress en spullen

Doordat alles tegenwoordig sneller gaat, is er vaak nauwelijks tijd om stil te staan bij het nemen van belangrijke beslissingen. Laat staan het plannen en uitvoeren van deze belangrijke beslissingen.

Hierdoor stapelen de spullen zich op en ontstaat er rommel. Rommel zorgt ervoor dat je het overzicht kwijtraakt met als gevolg dat je eindeloos op zoek bent naar spullen en belangrijke papieren.

Dit zorgt ervoor dat de chaos zich steeds verder uitbreidt, waardoor bijvoorbeeld tijdgebrek ontstaat, je vaker te laat komt, je een gebrek aan geld hebt of juist geld verspilt. Laat mij, je opruimcoach in Den Haag, jou helpen bij het oplossen van deze chaos en onnodige frustraties.

HULP NODIG?

opruimcoach profesional organiser Mirjam

NEEM CONTACT OP
opruimcoach Den Haag

Krijg samen met professional organizer Den Haag weer grip op je leven

De meeste van mijn klanten worstelen al heel hun leven of een groot deel van hun leven met:

  • Te veel spullen;
  • Aanbrengen van (dagelijkse) structuur;
  • Uitstelgedrag;
  • Stellen van prioriteiten.

Te veel spullen kunnen veel van je tijd kosten of je sociale leven negatief beïnvloeden. Als pogingen om de chaos de baas te worden iedere keer weer stranden kun je gaan twijfelen aan je eigen capaciteiten.

Ook kun je veel verschillende emoties ervaren, zoals angst, frustratie, boosheid, machteloosheid en teleurstelling. De ontstane negatieve spiraal zorgt er ondertussen voor dat je geen idee meer hebt waar je moet beginnen.

Spullen kunnen jouw leven op een negatieve manier beïnvloeden en het leven wat je eigenlijk wilt leven in de weg staan. Als je de regie over je leven terug wil nemen biedt professional organizer Den Haag:

  • Een vrijblijvend kennismakingsgesprek
  • Betrouwbare en discrete begeleiding
  • Maatwerk
  • Probleemanalyse
  • Inzicht in eigen patronen, gedrag en vaardigheden
  • Begrip en ondersteuning
  • Iemand die je helpt bij de afvoer van spullen (kringloop, goed doel, grofvuil)
  • Makkelijk contact per telefoon, app of mail (ook in de avonduren en weekenden)

Als professional organizer Den Haag bied ik concrete en deskundige hulp. We gaan daadwerkelijk aan de slag in je woning en zoeken naar praktische oplossingen die direct toepasbaar zijn. Ook help ik je met het afvoeren van spullen.

  • Alles wat zich tijdens het begeleidingstraject voordoet wordt vertrouwelijk behandeld.
  • Nadat we een aantal keer samen actief aan de slag zijn gegaan evalueren we de stand van zaken. Vaak kan er dan al een heleboel veranderd zijn!

Ik ben het duwtje in de rug of de stok achter de deur. Heb je mij, nadat ik bij je thuis ben geweest, nodig voor een dringende vraag? Weet dan dat ik altijd voor je klaar sta!

Hier lees je meer over hulp bij opruimen en hier kun je meer lezen over mijn werkwijze en tarief. Ontdek welke stappen we samen kunnen zetten!

Professional organizer in Den Haag en PGB aanvragen

Loop je vast op het gebied van opruimen, het huishouden en organiseren? Dit is vaak het gevolg van een ander probleem. Dikwijls is er sprake van problemen op het gebied van de executieve functies door uiteenlopende oorzaken, denk bijvoorbeeld aan lichamelijke klachten, depressie, burn-out, angststoornissen, AD(H)D, ASS en hoog sensitiviteit. Maar er kan ook sprake zijn van verzamelwoede, verzameldrang of hoarding.

Jouw professional organizer in Den Haag kan hierbij helpen. Soms spelen er meerdere factoren mee en kan er een beroep worden gedaan op de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) of Wet langdurige zorg (Wlz).

Mijn kosten kunnen dan vergoed worden vanuit het Persoons Gebonden Budget (Pgb). Door mijn achtergrond als paraveterinair kan mijn begeleiding ook uitstekend ingezet worden als er dieren betrokken zijn bij de problematiek. Klik HIER om meer te lezen over hulp bij PGB.

Verhuisplannen of downsizen met een opruimcoach Den Haag

Of je nu oud wil worden in je huidige woning, wil verhuizen naar een kleinere woning die beter is afgestemd op je (toekomstige) behoeften óf wegens andere overwegingen wil downsizen.

Wat je verhuisplannen ook zijn. Een woning opruimen die gedurende de afgelopen (en soms tientallen) jaren gevuld is met spullen kan een flinke klus zijn. Sommige spullen hebben emotionele waarde, andere spullen hebben financiële waarde en bij weer andere spullen voel je misschien een verplichting ze te bewaren.

Of je verhuizing nu alleen nog maar toekomstmuziek is of dat je concrete plannen hebt

Als je merkt dat je er als een berg tegen op ziet, je niet weet waar je moet beginnen en het iedere keer maar voor je uitschuift. Dan is samen met een opruimcoach Den Haag je verhuizing voorbereiden een slimme zet.

Hierdoor zal je verhuizing een stuk prettiger verlopen. Het uitzoeken van je spullen voordat je gaat verhuizen brengt een groot aantal voordelen met zich mee:

  • Je kunt op je gemak keuzes maken, zonder tijdsdruk en stress;
  • Bij een koophuis kun je een opgeruimde woning presenteren tijdens de verkoopperiode;
  • Je verhuist alleen de spullen die je wilt houden. Dit kan een behoorlijk verschil maken in de hoeveelheid werk voor de verhuizing (inpakken, sjouwen, weer uitpakken) en in eventuele verhuis- en/of opslagkosten;
  • Je maakt een frisse start in je nieuwe woning. Bovendien baart oefening kunst. De kans is groot dat je het in je nieuwe woning anders aanpakt!

Wil jij je (toekomstige) verhuisplannen concreet maken met professional organizer Den Haag? Lees dan hier meer over hulp bij verhuizen.

ZOEK JIJ HULP VAN EEN OPRUIMCOACH? NEEM VRIJBLIJVEND CONTACT MET MIJ OP OM DE MOGELIJKHEDEN TE BESPREKEN -> NEEM CONTACT OP!

Professional organizer Den Haag

Wie is jouw professional organizer Den Haag

Een onderlinge persoonlijke klik is belangrijk mochten we samen aan de slag gaan. Daarom bied ik, Mirjam Wijnands van Nu-Opgeruimd Wonen, altijd een vrijblijvend kennismakinggesprek aan.

Neem contact op met een professional organizer in Den Haag

Heb je behoefte aan zeer concrete hulp en efficiënte adviezen en ben je nieuwsgierig geworden wat de professional organizer van Nu-Opgeruimd Wonen voor jou kan betekenen? Aarzel niet langer en neem contact met me op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek de mogelijkheden!

Andere zaken waar een professional organizer Den Haag jou bij kan helpen

Het opruimen van de overvloed aan spullen in je huis is één ding, maar ik kan je met nog veel meer zaken helpen. Met als doel: het verbeteren van de kwaliteit van jouw leven. Zo kan ik je bijvoorbeeld helpen met de administratie. Heb je het idee dat het je soms allemaal even teveel wordt, bijvoorbeeld omdat de ene helft van je administratie uit papieren documenten bestaat en de andere helft digitaal is?  Ik help je jouw administratie te organiseren en bij te houden.

Daarnaast kan ik je ook helpen met time-management waardoor je jouw tijd veel efficiënter en effectiever gaat benutten. Welke doelen wil je bereiken in de voor jou beschikbare tijd? En hoe ga je het beste met je energie om?

HULP NODIG? Plan vrijblijvend een gesprek om elkaar eens beter te leren kennen.

PLAN EEN GESPREK