Time management in Zuid-Holland en omgeving
Door time management stel je vast wat daadwerkelijk belangrijk voor je is en krijg je een beter besef van de hoeveelheid tijd die je kwijt bent aan de daarvoor benodigde activiteiten.
Time management zorgt voor overzicht en inzicht waardoor je doelgericht en effectief je taken uit kan voeren. Door efficiënter met je tijd om te gaan kan je immers effectiever aan de slag. Het mooie is dat dit meer tijd, meer rust en meer ontspanning oplevert en je jouw leven in balans kan brengen.
Een effectieve uitvoering van time management is het creëren van een planning. Hierbij is het belangrijk om prioriteiten te leren stellen en rekening te houden met de hoeveelheid energie waar jij over beschikt.
Dit in kaart brengen van je dagelijkse functioneren geeft vaak veel inzichten en geeft ons de mogelijkheid om veranderingen aan te brengen waar nodig.
Met de hulp van een professional organizer aan de slag met time management als je regelmatig te maken hebt met:
Stress
Chaos
Frustratie
Gebrek aan focus
Gebrek aan tijd
Gebrek aan energie
Samen werken we aan:
- Grip op tijd
- Effectiever en efficiënter werken
- Tijdswinst
- Meer tijd voor rust en ontspanning
- Een helder hoofd
- Een lege inbox, een opgeruimde omgeving en een heldere geest
- Balans
- Het beheren van je energie
Ga met mij aan de slag om je tijd efficiënt en effectief te beheren
We brengen eerst in beeld hoe je momenteel je tijd besteed en welke keuzes je maakt. Dit vergelijken we met je doelstellingen en verlangens. Vervolgens bepalen we samen welke veranderingen er gemaakt kunnen worden.
Wil jij ook meer bereiken met time management? Bijvoorbeeld meer rust en ontspanning, meer tijdswinst of meer controle op je werk? Neem dan NU contact met me op!