Hulp bij administratie in Zuid-Holland en omgeving
Administratie met hulp van een Opruimcoach of Professional Organizer. Voor iedereen die zich wel eens overweldigd voelt door de papieren en digitale administratie loont het om samen met een Professional Organizer je administratie (systeem) onder de loep te nemen.
Waarom samen met een Professional Organizer je administratie ordenen?
Grip op je administratie
Overzicht en inzicht
Besparen van tijd en geld
Voorkomen van schulden
Hulp bij je papieren en digitale administratie?
Jaarlijks krijgen we enorm veel documenten te verwerken. Denk maar aan rekeningen, bankafschriften, brieven, contracten, aankoopbewijzen, garantiebewijzen, belastingdocumenten, ziektekostendeclaraties en noem het maar op. Het is dus een slimme zet om hier een overzichtelijk en werkzaam systeem voor te ontwikkelen.
Samen werken aan jouw administratie
Doordat we in het digitale tijdperk leven bereikt informatie ons bovendien via allerlei verschillende kanalen. Het bijhouden van de administratie is daardoor alleen maar ingewikkelder geworden. Je hebt nu immers een papieren en een digitale administratie te onderhouden.
Samen richten we je papieren en je digitale administratie in op een manier die bij je past. Met als doel het mogelijk maken van het daadwerkelijk checken van je gegevens en deze inzichtelijk te maken. Dit geeft rust en bespaart tijd en geld.
Samen regelen wij je administratie!
Gelukkig zijn er een hoop handigheidjes en hoeft het op orde brengen en houden van onze administratie helemaal niet zo lang te duren.
Zie je als een berg op tegen je administratie en wil jij hulp bij het op orde brengen van je stroom papieren en digitale administratie?
Neem dan NU contact met me op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
LEES VERDER: HULP BIJ TIME MANAGEMENT